sedang menggoyangkan bontot

tamat sudah satu semester ~

Pejam celik, pejam celik... 6 bulan aku kat sini, da abis 1 semester... Skjp jew kn ? huhuhu..
Lpas ni klo de junior2 yg terpandang, ternampak, terjeling, terserempak aku kat KPTM ni tego2 la yee, ciom tgn ke, ta pun  bg la smtink yg bleh wat aku igt kowg.. HAHAHA !.. Jgn jd sombong sgt. klo sombong pn ta gne jugaa.. terasa juga la yg darjat aku ni makin naik dr sem ke sem..hihihi..
saya da jd sinior oke lepas ni !.. huhu.. ( berlagak nye, baru abis 1 sem da heboh.. kalah owg yg da amek PHD )

Biase la 2.. Igt senang ke na abis kan 1 semester.. byk pancaroba tau ! bnyk suka n duka yg aku tmpuhi sepanjang 1 semester ni. bila pk2 alek, cm ta cye jew aku dpt smbong stdy kat KPTM Kuantan ni.. lagi2 mak bapak aku. yela, mak bapak mne yg ta apy tgok anak2 dowg smbong stdy rite ?
yg ta bleh blah nye time orientasi .. fuhh !! jgn ckp la, pnat bkn main.. ta ckup tido, ampai t'tdo2, t'hanggok-hanggok na than ngantok ye psl..lagi-lagi time pagi2 sbuh dgr kuliah sbuh kat surau, mmg best sgt2..
ampai t'mmp2.. hahhahaha ! biase la 2 k..
kepada adk2 junior sekalian, ready la untuk menghadapi segala cabaran bila 1st time msok kolej.. padan muka kowg ! HAHAHAHAHA !


ni la kwn2 aku kat KPTM.. comey2 kn...
HEHEHEHEHE !


iloveeyouu !

bdak yg mke cm cina ni nme ea NUR SALINA SALIM. cantek kn ? HAHAHA ! kwn aku, mst la cntek..
nme pggl ea ' epit '..
na tau npe kteowg pggl ea epit..
coz..... mata ea sepet !
HAHAHA !
( tade kne mengena langsung kn ? )


next....

 iloveeyouu !

yg ni plak nme ea NIA SYUHAIRAH BT MOHD AZMIN..
owg nye kecik jew, tp bli mkn... bleh abis ampai 3 pggn nasi..
HAHAHAHA !


next....


iloveeyouu !

yg sowg ni plak nme ea NUR FAEZAH.. sweet kn ea ?
kte owg pggl ea 'angah'..
sbb npe pn aku ta tau la, ta smpt na slidik..
HAHAHA !
klo ea ni tade kat ostel, mmg sunyi la ostel..
bosan gile klo ea tade..


next....


iloveeyouu !

yg ni plak nme ea HERDA WATI. comey kn ?
HEHE !


lastly...

iloveeyouu !

yg sowg agi ni nme ea LAILATUL NURAKMAR..
ni bdak sblah blik aku...
ea ni klo ta bka radio kuat2, mmg ta sah ..
HAHA !

Selamat tinggal semua..
de rezeki kita jumpa lagi next sem oke !
<3 <3 <3.

1 comment: