sedang menggoyangkan bontot

nur habibah bt muksir =)

nama yang indah, manis n comel.. semanis n secomel tuan nye nama.. hehehe =)



ea seowg kawan yag sgt baik hati, pemurah, n kadang2 gila2 ckit, mcm aku jugaa.. hahaha !

aku apy sgt dapat kawan cm ea nih..

ea seowg kawan yag sangat memahami hati n perasaan aku..

ea la tmpat tuk aku meluah kan segala2 nye..

kami sering berkongsi cerita suka dan duka.


.
taste kte0wg sme. kadang2 2, mnde yang aku ske.. mst ea ske jugaa.. (sb0k jew kn, hehehe.. gurau jew )

aku da anggap ea mcm adk aku sndri..

kteowg ni mmg ta bleh d'psah kn...

gi ne2 jew msti berdua... ampaikan de yang ckp kteowg ni adik beradik... hahahaha !

ta sgke ampai de owg ckp cm 2...

tapi......

akhir nye kteowg t'psah jugaa...

ea blaja kat Port Dickson, aku plak blaja kat Pahang...

jaoh knnnn ??

sdey sgt ble dpat tau yang kteowg dapat tmpat blaja laen2..
 hmmm...

na wat cm ne, t'pkse jugaa la trime...

demi mencapai cita2 masing2...
huhuhu..

aku sayang ea sgt2...

aku ta na berpisah ngan ea...

walau pe pun yang terjadi...

 
 

i loveeyouu 2 bie !

No comments:

Post a Comment