sedang menggoyangkan bontot

kehidupanku di kolej !

 ASSALAMUALAIKUM
hye semua.
.
 banyak perubahan yg berlaku bila da masuk kolej ni.. 
 kena hidup sndri, mkn sdri, bsuh kaen sndri, sume nye sndri la...
 mse mle2 msok cni dlu tiap2 ari nages. HAHAHA ! 

 memang btol ckp kawn aku..
" if kau msok stdy, sure ko AKAN nages, demam n rindu kat family kau "

dengan pantasnye aku menjawab..
" ish !! takk kan nye, aku msti happy ddk kat sne... "

arrrggghhh !
semua itu dusta !!
omong kosong aja deh kamu ini...

hmm....
korang pun tau kn life kat kolej mcm ne..
mula2 2 mmg susah nak sesuaikan dr kat cni..
time mula2 msok kat cni, ari2 aku nges..
tak kira waktu, masa dan tmpat...



ada stu ari tuh,
"baring2 atas katil, sambil nges tersedu2.., mata bengkak.., hidung tersumbat.., mcm na sesak nafas da ..
ya allah !
time tuh, roomate aku da tido dengan nyenyak nye..
aku pulak ? berselubung dalam selimut yg tebal tuh.
nanges sedu-sedu time tuh. tak tahan sangat, sbb rindu kat mama, papa, n adk2 aku..
setiap patah perkataan yg diorang reply, tiap kali diorang call...
aku tak dapat nafikan, aku memang menangis..

seriously, mula2 aku dok kat cni aku rasa lain sgt..
mungkin sebab aku TAK PERNAH berjauhan ngan family..
paling lama pun 3 ari jew..
 walau mcm ne pun..
aku kena hadapi semua ni...
semua ni mrngajar aku untuk hidup berdikari..

roomate aku oke,
dia baik..
kawan2 aku pun oke jugaa..
akk2 n abg2 snior
semuanya yg terbaik..
pujian perlu diberi kan kepada akak2 n abg2 fasilitator...
time orientation day !
love u all !! <3
doakan yg terbaik untuk saya oke...

No comments:

Post a Comment