sedang menggoyangkan bontot

outing with my bestie

hye !

happy gila last week . setelah dekat 3 bulan aku ta jumpa bestie aku cik NURHABIBAH BT MUKSIR, akhir nye kami berjumpa jugaaaa... aku happy sgt2 dpat jumpa dia . hilang rindu aku dekat dia . hari sabtu 2, pagi2 lagi aku gi rumah dia .... sampai2 jew kat rumah dia , aku ngan dia menjerit......... terkejut la konon , HAHAHA ! peluk ea kuat2 c0z da terlalu rindu tahap gaban ! petag 2 kita0rg kua gi makan c0z da kebulur sangat2. spaghetti meat ball at secret recipe adalah pilihan kami . HEHE :)


  spaghetti meat ball







sebelum makan, snap pic dlu . hehe



yg kat ats 2 bie punye, yg bwah 2 aku pnye . beza, memang berbeza. HAHA !



mula2 2 kebulur bukan main agi . tp aku makan ta habis pn. bnyak k0t . tp bie makan habis, pelik bt0l cm ne ea bleh abis kn spaghrtti yg bnyk 2 . untuk mengelakkan pembaziran, aku bg la kat dia meat ball aku yg tggal seketul 2 .



disebabkan meat ball yg seketul yg aku bg kai bie 2, ea ckap kereta aku 2 jd berat sebelah (sebelah dia oke, bukan saya ) bukan sye yg ckap oke, bie sendiri yg mengakui nye . HEHE .pt0t la time aku bwk keta 2 cm senget sebelah . HAHA ! (juz kidding syg ) :p


bie suke sgt wat muncung2, same like me . ngee ~ ~



ni la muka aku bila kekenyangan . HAHA ! 



" aku happy sgt dapat jumpa kau bie, seleps dekat 3 bln kita ta jmpe , akhir nye bertemu jua . HAHA ! lepas jgak rindu aku kat kau . aku sayang kau sgt2 . <3 <3 <3 "


<3 <3 <3


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

No comments:

Post a Comment