sedang menggoyangkan bontot

home sweet home ..

haluuuuuuuuuu...
hye ....
alhamdulillah, akhirnye sampai jgak aku kat uma.. setelah 3 jam aku ddk kat dalam bas 2, sampai sakit b****t aku . huh ! 
rindu gila kat parents n adik2 aku , dekat sebulan jugak aku ta jumpa dowg . biase nye lepas 2 mggu aku balik. kali ni , pecah rekod lepas sebulan baru balik. hahaha.
happy sangat2 dapat jumpa family aku . 
tp dalam masa yg sama, aku sdey jgak c0z berpisah ngan budak buncit aku ... huhuhu .
sebelum aku balik td, sempat jgak la kte0wg gi jln2 kat bandar n tegok movie.. kteowg tgok movie cte..
fast and furious
not bad la cte ni, besh jgak...
lepas tg0k movie kteowg gi mkn. '' thanx syg c0z belanja saya mkn '' . 
lama jgak la ea teman aku kat terminal td, sampai la bas yang aku nek 2 bergerak baru la ea balik. cian sayang saya kne teman saya lama2 kat terminal. sampai ngant0k dibuat nye . 
btw, sekarang aku da sampai kat rumah. hehehehe....
happy, happy, happy, happy .........
:) :) :)

No comments:

Post a Comment