sedang menggoyangkan bontot

my dream wedding

hye !
WEDDING !!
topik yang besh kn :)
semua orang na kawen , same like me .
na bina mahligai indah dengan insan yang tersayang . namun , semua itu ta semudah yang di sangka kan .
banyak halangan dan dugaan yang akan muncul . semua itu adalah lumrah kehidupan .
kita haruslah hadapinya dengan tabah dan cekal menghadapi nya , jadi....... di mana ada kemahuan , disitu ada jalan .

insyaallah , klo de rezeki . aku na kawen ngan orang yang paling aku sayang .
aku na kawen macam orang lain jgak .
dengan perkahwinan yang meriah , n setiap tetamu yang dtg time wedding aku anti dowg ta kan lupa kn ampai bila2  !
if i can , i want my future wedding be the most perfect wedding !!
AMIN .... INSYAALLAH .

INDONESIAN + MODERN THEME WEDDING

wow !! it would be a great wedding .
knp aku na perkahwinan aku bertema kan indonesian style + modern ?
sebab , aku berdarah campuran indonesia. so, aku na mengekal kan tradisi family aku 2.
lagi pun , perkahwinan indonesia ni nmpk unik n tradisional.
aku juga suka kan perkahwinan malaysia . that's why i plih modern + indonesian theme .
kat atas pelamin 2 nanti aku na de byk gubahan bunga-bunga yang segar .
dengan gabungan colour purple + pink

theme : wedding garden

pic from google


CAKE

of course la aku plih cup cake , hehehe !


pic from google


cupe cake antara trend dan pilihan sekarang ni . cake yang jenis selalu kita tengok kat wedding2 before ni da biase sgt . s0, aku na wat kelainan sikit dalam pemilihan kek wedding aku anti .
kalau korang na tau , aku ni mmg gila n pantang bila nmpk cupcake yang come2 2 .
geram rse , kadang2 2 de jgak rse syg na makan .
rasa na simpan jew sampai bila2, ta kesah la da basi or ta . asl kn cupcake 2 still cantek n comel =)

PELAMIN

pic from arma abdul rahman couture


pic from google

pic from google

bila cite bab pelamin ni la yang paling aku suka .hehehe
aku na pelamin yg nmpk cute , cantek n tade la serabot sgt ngan mnde2 yg ta diingini . heheeh !
kat pelamin aku anti aku na tekankan penggunaan lampu hiasan sebab dekat situlah mampu memberi impak yang sangat cantek dan menarik .
so, tetamu yang datang time 2 akan tertumpu pada kiteorg jew tnpa m'pdulikan yang lain . hehee !
secara tak langsung , membuatkan tetamu2 aku semua tak nak balik rumah . hehe :)

MEJA SANTAPAN UNTUK PARA TETAMU


pic from google

kalau boleh , aku na sediakan tempat makan yang cantek n selesa untuk para tetamu aku anti .
senang lah jugak aku nak salam-salam korang nanti . hee :)
dah nama pun nak konsep ala-ala taman kan . so , kat ats meja santapan 2 nak dihiasi dengan jambangan bunga2 yang fresh bagi menyerikan lagi suasana wedding time 2 :)



BUSANA PENGANTIN

pic from arma abdul rahman couture



aku suka gila baju elyana time dia bertunang .
seriously cantik !!



pic from google

ni la bju ala2 indonesian .
aku suka sgt !


pic from arma abdul rahman

like this !! serious cantek ! baju for girls 2 rekaan dia mmg glamours btol. huhu.
baju untuk lelaki 2 plak mmg aku suka sgt2 ! belum cik abg pakai lagi nanti . heee :)


pic from google

baju ni cantek sgt2 !
baju pengantin yang berkonsep kan ala-ala jubah abaya dan nampak sopan :)


PENGAPIT

pengapit sudah tentu dan tidak lain tidak bukan aku akan pilih kawan baik aku sendiri, bie. kenapa aku pilih bie ? sebab dia sorang jew satu-satunya kawan aku yang tau isi hati aku dan perangai aku . hehehe. so, bie ready for this k . hahaha :)


oke . 2 jew la kot yang aku boleh share serba sedikit tentang impian dan angan-angan aku :)




2 comments: