sedang menggoyangkan bontot

semester baru

Assalamualaikum..

today first day aku kat kolej untuk semester yang baru.. semester 4 oke kawan-kawan.. tggl lagi setahun jew aku kat sini.. insyaallah, semester ni aku na blajar btol2. bukan bermaksud semester yang sebelum2 ni aku tak belajar betol2, but na wat agi the best dr yg sebelum2 ni.. Insyaallah :)
anddddd.. this semester jgak for the first time en <3 jauh dr aku.. dia da prktikal, so, lps ni mmg ssh na jmpe dia.. sabar, sabar.. Insyaallah, klo de jodoh tak kemana. betol ta kawan-kawan ?? lepas ni aku tak kan dapat makan sama2 ngn dia lagi, jalan2 ngn dia, gi shopping ngn dia.. n macam2 lagi lah . so sad ! ( ayoyo ! air mata, nape time ni jgak kau na kua ! ) . btw, winda ! kau kena kuat oke.. jgn sdey2.. smile always :)
baru sehari aku kat sini dah rse macam setahun.. da rse rindu sgt2 kat mak, ayah, tasya, ani, biah n abg... rindu sgt2... tak tahu lah knp kli ni aku mmg rse btol2 mls nak balik kuantan ( air mata ! pls la stop mengalir ) .
hmmm, pape pn aku msti kuat.. igat matlamat sebenar datang sini.. nak belajar betol2, n nak happy kan mak and ayah.. Insyaallah :) doakn kejayaan winda oke . luv u all !!

1 comment:

  1. aminnnn...smoga apa yang diingini tercapai...xmoe sdeyh2 yerk winda...

    ReplyDelete