sedang menggoyangkan bontot

result oh result !

Assalamualaikum .

Alahmdulillah, akhir nya apa yang aku and kawan-kawan aku tunggu selama ni terjawab sudah... RESULT OH RESULT ..





oke, hari ni result da pun keluar.. ohhh tidakkkkkkkk :)
nasib baik keputusan aku memuaskan, tade yg repeat.. Alhamdulillah.. mungkin setakat 2 jew yang mampu aku dapat.. Insyaallah, semester depan aku akan cuba untuk wat yang terbaik.. walau pun result semester ni hampir-hampir jew na dekan, tapi aku tetap puas hati ngan keputusan aku tu :) no matter how much i get, i done the best. it's enough for the starting... :) :)

andddddd... too en Muhammad Abdullah bin Marsida, congrate for the dean list .. i'm proud with u syg.. walaupun impian kita tak tercapai untuk naik pentas sama-sama and dapat dekan, tapi saya sangat berbahagia untuk awk . tahniah ! saya akan sentiasa mendoakan kejayaan awk syg .. Insyaallah :)
i love you :) ♥♥♥






No comments:

Post a Comment