sedang menggoyangkan bontot

final exam, good luck semuaaaaa :)

hari ni hari Sabtu..
besok Ahad, lepas tu Isnin and then SELASAAAAAAAAA

bermula nya final exam aku.

1 November - PEC2043
9 November - PMK2033
16 November - TTS2103
17 November- PHR2013

fuyooohhhhh !

hari ni aku bangun awl sebab na baca buku. kalau nak ikut kan hati aku tak nak bangun pun, na sambung jew tidur terus. so, kena lah pakse diri ni untuk bangun. bangun jew tidur tadi terus gi mandi da siap2 semua, terus online facebook. ngeee ~~~ rutin harian aku tak sah kalau tak buka facebook . chill la kan. 

aku kalau nak study kena kunyah something, bagi mengelak kan mengantuk. tak kesah la apa2 pun asalkan boleh dimakan. 

tak nak tulis panjang2. korang pun malas nak baca kan. so, kepada semua student course DBM101, tak kesah la section brape pn, good luck.HIDUP DBM ! *tetibejewkan

also 2 all warga KPTM KUANTAN. jawab elok2 ye.. jangan nak keluar awal jew dari exam hall. nanti kau jugak yang menyesal. 
ngeeee ~~~

good luck semuaa ! :)

No comments:

Post a Comment