sedang menggoyangkan bontot

19th birthday ! ( part 2 )

haluuuuuuuuuuuuuuuuuuu....... aku kembali lagi :)) yeah kali ni na sambung psl entry yg ari 2 :) so, korng da ready na baca ? hehehe, jenjengjenggg .. happy sgt2. 1stly sbb aku still bksmpatan celebrate dgn org2 yg aku sayang. still celebrate dgn mak n ayah. ok, hari ni aku sampai kuantan dalam kul 4 pm. sampai jew kuantan, teros gi cari uma sewa .. xctly da dpt da uma sewa, juz na tengok jew uma 2 mcm mana. tp last2 ta duk pn kat uma 2. alhamdulillah, aku still dapat d0k hostel... malam 2 lepas ea balik keja , ea ajk aku jumpa n gi makan.. rindu sgt2 kat ea. mana ta rindu da dekat sebulan kteowg ta jumpa. huhuhu. malam 2 jugak ea bagi aku prasent. thappy sgt2 c0z dapat prasent yg ea bagi . balik jew dari jumpa ea malam 2 , aku terus buka prasent yg ea bg. Ahaaaaaaaaaaaaaaaaa.. and guess what ?? aku dapat cincin n wallet roxy ok !! seriosly aku happy sgt2. ta sgke yg ea na bg aku cincin 2, cantek !! time 2 aku rase mcm nak menjerit kuat2 n nak lompat tinggi tahu tak ??! masyaallah. aku suka sgt2. that time aku speechless gile. aku rse macam nak nges c0z ea sggp habis kan dwet blnje ea semata2 a beli kan aku mnde 2 sume. dalam hati aku time 2 aku ckp " thanx syg. ily .." :) hadiah 2 sgt bermakna bg aku. sbb kat jari aku i da lama ta pkai cicin n aku memang berhasrat na bli wallet baru. hehehe suke sihh ! tuhan jew tahu betapa bahagie nye n gembira nye aku rse saat ni. semoga saat ni ta kan pernah jaoh dari idop aku n ta kan pernah luput dari ingatan. :') thanx sayang for everything :')

No comments:

Post a Comment